Wilt u weten of u optimaal gebruik maakt van uw Google AdWords? Er kan vaak veel meer uit uw Google AdWords gehaald worden dan u zelf wist. Veel mensen betalen te veel voor hun Google AdWords campagnes. In een campagnes die u niet goed heeft op gezet betaalt u al snel 30% teveel. Hierdoor is de kans groot dat u weinig conversie behaalt. Om hier achter te komen kunt u gebruik maken van een AdWords Review met één van onze Google AdWords specialisten. Zo komt u er achter hoe u het maximale uit uw Google AdWords campagne kan halen.
Om U te helpen met het beantwoorden van vragen, plannen wij een telefonisch afspraak in voor de AdWords Review. Tijdens deze AdWords review koppelen wij de Google AdWords accounts voor optimaal resultaat. Samen lopen wij de instellingen door om te kijken of deze goed zijn ingesteld. De beschrijvingen zijn ook erg van belang, samen bekijken wij de beschrijvingen of hier wellicht verbetering in zit.
Zoekwoorden zijn heel belangrijk voor een goede campagne. Wordt u wel gevonden op de juiste zoekwoorden? Of betaalt u voor zoekwoorden waar u niet gevonden op wilt worden. Hier komt u allemaal achter in de AdWords Review.
Wij kijken bij een AdWords review onder andere naar het volgende:
– De structuur van de campagnes
– De instellingen van de campagnes
– Targetting
– De gekozen zoekwoorden
– De CPC
– De CTR
– De inhoud en opmaak van de advertentieteksten
– De pagina’s waar de advertenties naar verwijzen
– Andere zaken die invloed op de resultaten kunnen hebben
Door hier inzicht in te krijgen, haalt u alles uit uw campagne en weet u wat de volgende stap moet zijn. Converteren is het uiteindelijke doel. Enkele punten die elke campagne beter maakt:
– Maak apart campagnes en geen gemixte
– Gebruik altijd een call tot action in je advertentie tekst
– Zet zichtbare URL in voor extra relevantie
– Doe zoekwoorden onderzoek om op nieuwe ideeën te komen
– Bespaar geld door het gebruik van uitsluitingswoorden
– Gebruik verschillende typen zoekwoorden
– Verwijder zoekwoorden die niks opleveren
– Maak gebruik van merken
– Gebruik longtail zoekwoorden
– Houd je conversie bij
– Let op je kwaliteitsscore
– Zet je budget in op momenten dat het telt
– Maak gebruik van de extensies
– En nog veel meer…
Wilt u meer uit uw Google Ads halen en weten hoe u uw campagnes kunt verbeteren? Maak dan gebruik van een vrijblijvende AdWords Review met één van onze Google AdWords specialisten. Geïnteresseerd? Klik dan hier!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.