De Google Ads reviews vinden telefonisch plaats, hierbij wordt uw huidige advertentie bekeken en krijgt u handige tips om deze te verbeteren.
Tijdens deze Google Ads review laten we zien wat de huidige staat is van uw campagnes, wat de mogelijkheden zijn en hoe u in de toekomst onnodige kosten kunt voorkomen.
Vaak gebruiken mensen de verkeerde instellingen waardoor niet de juiste doelgroep wordt bereikt, hierdoor kunt u veel potentiële klanten mislopen. Ook wordt er vaak een verkeerde bieding strategie gebruikt waardoor er veel geld onnodig wordt uitgegeven.
Binnen Google Ads zijn er vijf verschillende zoekwoordtypen. Breed is de standaardoptie, hierdoor kan het zijn de u vaak op zoekwoorden wordt gevonden die helemaal niet relevant zijn voor uw service of product.
De kwaliteitsscore is een score op een schaal van 1 tot 10, deze score geeft de kwaliteit van de advertentie aan. Deze score wordt opgebouwd uit 3 onderdelen: CTR, Advertentierelevantie en de bestemmingspagina.
Advertentie extensies zijn uitbreidingen om meer informatie te laten zien. Dit zorgt er ook voor dat het oppervlak van de advertentie groter wordt waardoor deze meer aandacht trekt. Meestal bevatten de extensies telefoonnummers, extra links van de website ook kunt u hier de USP’s van uw bedrijf extra benadrukken zodat u meer opvalt dan uw concurrenten.
De Google Ads review kan gedaan worden via een koppeling maar het is veel handiger om dit via Teamviewer te doen zodat wij met u mee kunnen kijken.
Zorg dat u uw Google Ads campagne vooraf gaande aan een review open hebt staan. Zodat wij direct kunnen starten met de Google Ads review.
Noteer alvast vragen die u heeft voor onze Google Ads specialist.